fredag 6 juni 2014

Nu har jag bestämt mig

Man tänker så bra när man klipper gräset. Det tar nästan två timmar att knalla runt på tomten. Gott om tid att fundera.

Jag gör som Filip och Fredrik, jag förnyar mig. Dom hade gjort 200 program innan dom nu hittar på lite nytt hörde jag dom säga på TV häromdan, jag har gjort 2000 inlägg och var lite sisådär osäker om det kanske skulle bli 2000 till, men så under gräsklippningen bestämde jag mig: jag lägger ner Utsiktsbloggen. Det har varit lite väl mycket Same, same but no different, nu måste jag lära mig nåt nytt och jag har några intressanta nya saker jag vill testa som jag tror kan bli lite mer "tvåvägs".

Två inlägg till bara så att #blogg100 blir komplett och under gräsklippningen fick jag till några verser till avslutningsdikten på söndag så att avslutningen blir ståndsmässig.

Men poängen med dagens inlägg är bl. a. att allt har sin tid. Och i tidiga morgonstunden på nationaldagen låter omkvädet så här:

Utsiktsbloggen har gjort sitt här på nätet
Och stänger butiken och tackar för sig
Det kan väl inte anses förmätet
Att säga till läsarna: Förgät mig ej!

#blogg100 nr 98      2 nummer kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar