torsdag 29 maj 2014

Nix telefon för mobilen

För övrigt anser jag att du borde gå på Rockkonsert på söndag 1/6, Carlforsska kl 16.00. Biljetter finns att köpa på Carlforsska innan konserten, 15.00 - 16.00

Det är så kallt ute så jag sitter inne en stund till och får tid med ett extranummer i ett angeläget ämne. Äntligen har vi Nix-at våra mobiler.

Det har varit lugnt med telefonförsäljning på mobilen så jag har inte brytt mig än, har bara haft nåt enstaka samtal varannan vecka eller så, men så plötsligt den senaste veckorna har jag haft massor av samtal. Elbolag och att skänka pengar har det mest handlat om. Ett elerbjudande nappade jag preliminärt på för där var det 14 dagars betänketid och när jag sen avböjde så var det inte mer med det. Dom var seriösa och jag är struken.

Men när jag idag redan fått två samtal, handlade också om el och att skänka pengar, så Nix-ade jag telefonen. Busenkelt, jag borde gjort det tidigare, men nu är det gjort:

                        077 228 00 00    

 
Nu är mobilen äntligen Nixad
lugnet i stugan är återställt
snabbt och lätt blev mobilen fixad
ringer dom nu svarar jag inte snällt!  


För övrigt anser jag att du borde gå på Rockkonsert på söndag 1/6, Carlforsska kl 16.00. Biljetter finns att köpa på Carlforsska innan konserten, 15.00 - 16.00


#blogg100 nr 89, extraummer
 

1 kommentar: