lördag 3 maj 2014

Jag har röstat i Let's Dance!

Första gången är alltid lite extra vad det än gäller. Och aldrig att jag trodde att jag skulle rösta i Let's Dance! Men det har jag alltså gjort för första gången.

Till o med har jag tittat på en massa program i år, säkert 7-8 stycken som jag nästan aldrig gjort förut. Allt är Gunhild Carlings fel.

Vi har kollat henne och hennes band på bra många konserter nu, den bästa var nog på Jazzens Museum den där sommarkvällen förra året när vädret var så skönt och stämningen var så hög. Och i år har vi kollat på Let's Dance och hållit tummarna för henne.

Det gick bra fram till i kväll då jag alltså tog och röstade på henne. Då gick det åt pipsvängen så nu blir det nog inget mer Let's Dance-tittande för mig. Men tack för underhållningen Gunhild Carling!



#blogg100 nr 64

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar