tisdag 27 maj 2014

Hur ska det gå med Utsiktsbloggen?

En av de stora världsfrågorna väntar på ett svar. Bloggarvärlden håller andan så jag kostar på mig ett extranummer för att förtäta dimridåerna ytterligare.

Jag satte upp 6 mål inför den här omgången av #blogg100. För att inte bara sitta och knappa i blindo så skulle jag få de flesta av målen uppfyllda tänkte jag för att det skulle vara värt att fortsätta som Utsiktsbloggare men det gick trögt de första 50-60 inläggen.

Men sen har det lossnat lite pö om pö. Nu ligger jag uppe på 3,0 av 6 och innan jag hunnit räkna till 100 har det hänt något intressant igen! Islossningen fortsätter så jag tyckte det passade med en teaser. Jag sticker ut hakan, hoppas jag inte behöver skämmas för mycket för nästa nyhet, och i så fall ökar resultatet till godkända 4,0. Kryptiskt, men det är det som är meningen med ett teaser-extranummer. Men oavsett resultat så får Utsiktsbloggens framtid planeras efter att Blogg100-målet är klart.

"The best is yet to come" sjunger Frank Sinatra och förtydligar med ett:

                        "You think you've seen the sun but you aint seen it shine"


Extranummer utan dikt är inget riktigt nummer
När Frankie Boy tar ton så väcks man ur sin slummer
Den karl'n får rösten sin att låta rent som sammet
Ol' Blue Eyes har jag med i musikprogrammet
 

#blogg100 nr 87, extranummer    fortfarande 13 nummer kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar