torsdag 6 februari 2014

Blogg100-utmaningen

Jag har tjuvstartat Blogg100-utmaningen och räknar med att vara i mål i början av maj. Den riktiga starten verkar bli omkring 1:a mars så kan tänkas att jag förlänger mitt bloggskrivande till i mitten av juni om jag har nåt att skriva om och så att jag kan räkna mig som en riktig deltagare i årets Blogg100. En annan tolkning av Blogg100-utmaningen är annars att göra som Dagny, skriva på sina bloggar tills 100-årsdagen och däröver.

För den här Blogg100-vändan har jag satt upp sex mål, och en första avstämning nu idag efter 10-dagar visar att det bara kan bli bättre, jag ligger just nu på 0,1 poäng av 6 möjliga. Spännande upplösning i vår! Vadslagningen är i full gång.

Det här lilla inlägget uppfyller visserligen Blogg100-reglerna, men är lite väl blekt, så framåt kvällen kanske jag slår mig ner vid datorn en stund igen. Jag är på väg ut på en löprunda nu, 1,5 timme kanske, det händer säkert nåt spännande där som jag kan förbättra med en halv lögn.

#blogg100 nr 10 - 90 to go  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar