onsdag 18 september 2013

Blogga från mobilen

Nä, det blev inte mycket skrivet från mobilen, det blir lite för plottrigt.

Vi har haft tillgång till gratis WiFi på alla hotellen på en semesterresa, men det har ändå inte blivit av att skriva nåt. Även om det funkar att blogga från mobilen så är det lite plottrigt så jag kommer bara att göra mobilbloggningar om det är något riktigt viktigt jag behöver meddela världen. Och när skrevs det senast nåt viktigt på de här bloggen? Just det, så det kommer väl inte att hända så ofta. Ändå hade jag en tanke på några bra ämnen från Italien och Sardinien som inte var reseskildringar, men dom ligger på lager till nästa resa. Det fick räcka med lite Facebook-uppdateringar den här gången.

Men på nästa resa, om det nu blir någon, blir det bättre, då har jag åtminstone en surfplatta att skriva på. Min favoritsurfplatta (som jag än så länge bara sett på bild) finns i handeln i Sverige 4 oktober såg jag när jag kom hem idag.

Nu har jag förhandsbeställt den. Reklamens makt, men då ska det bli lättare att blogga på semestern.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar