måndag 27 maj 2013

Veckans outfit

Jag lurar lite på att gå över till en ren modeblogg. Det finns visserligen många såna, men det finns pengar att tjäna har jag förstått. Jag gör ett försök. 

Men olyckligtvis kommer jag inte ihåg några priser och sånt, jag tar det här lite ytligt. Skjortan är väl från Dressman kan jag tro och har nog några år på nacken, bältet 199 kr på Dressman i Uppsala  medan byxor och skor är köpta på ett favoritställe i Avesta: Haglöfs Outlet.

Skorna, Haglöfs Escape är lätta vandringsskor och testades på Mallorcas vandringsstigar i somras och vi kom vid varje tillfälle fram till slutmålet utan skavsår. Bra köp! Cirkus en tusing.

Byxorna var billiga, halva outletpriset eller så och satt som gjutet på min smäckra kropp. Storleken var XS! och jag tänkte inte ens prova dom minns jag, så liten och smal är jag väl inte, men dom passade precis både i midja och längd. Inköpta sent i höstas och blev bara inhängda i garderoben, men nu är det här min lite halvt uppklädda outfit både när vi ska ner till Sala City och när vi tar en promenad bland alla fashionabla sommarstugor här I Stentorpet, i Sommarhagen  och bortåt Olof Jons.

Conclusion: Tag en tur till Haglöfs Outlet du också så kan du också bli så här fin! Nu väntar jag bara på kontakt från affären i fråga så att vi kan skriva kontrakt, och jag blev rätt nöjd med mitt första försök som modebloggare.              

1 kommentar:

  1. Strålande! Ser redan fram emot nästa veckas outfit!

    SvaraRadera