onsdag 8 maj 2013

Nu är det klippt!

Jag ska på stormöte i Stockholm på måndag. Och åka tåg dit alldeles själv. Inte för att jag är speciellt nervös för det, men nu efter arbetslivets slut är jag inte ute på vift på egen hand så ofta. Margareta är alltid med och håller ordning på mig.

I Gallerian nu
Om det går som det är planerat har jag efter stormötet på Historiska Museet en träff med en ung tjej där också. I gröngräset har hon sagt, hur ska man tolka det. Och vad ska Margareta säga? Lite nervöst och jag återkommer kanske med hur det gick med det, men man vill ju vara fin så jag tittade in till Klippstugan i dag. Håret hade växt alldeles förskräckligt sen sist.

Dom har precis flyttat till nya lokaler och jag hängde på låset, och dom hade fått fint där i sina nya lokaler. Började men en kopp kaffe sen blev jag klippt av en tjej jag aldrig sett där tidigare, men hon var otroligt noggrann och klippte bra också, lite väl frikostlig med hårvax bara. Som Brylcreme, men det går ju att tvätta ur.

Nu är jag bra förberedd för mina möten i Stockholm på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar