måndag 6 maj 2013

Idag tar jag bloggledigt

Den här utmaningen som jag tjatat lite om de senaste månaderna har skördat sin tribut, idag tar jag ledigt. 104 dagar i sträck blev det och hade blivit 105 om jag fått till några rader idag också. 113 inlägg fick jag ihop, det ena bättre än det andra.

Idag fick jag reda på belöningen vi kommer att få som uppmuntran på utvärderingsmötet nästa vecka. Initiativtagaren till det hela har tryckt upp en bunt klisterlappar som vi som deltagit i utmaningen kan klistra upp hemma på datorn, det  var väl värt alla timmars knappande.

Men som sagt var, jag struntar i att blogga idag om nu inte det här räknas som ett blogginlägg förstås. Då kan jag ju sikta mot en klisterlapp med texten Blogg200 framåt augusti eller vad det kan bli.  





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar