onsdag 5 december 2012

Väderkaos

Övervakningskamera på Stentorpet?
Här i Västerås är det väl inte så farligt, men det är visst värre i andra delar av Sverige. Flygplan är inställda på Arlanda och det är diverse problem i bil o tågtrafiken. Hoppas bara vi kan ta bilen till Uppsala i morron.

Och min tankspriddhet har gjort att vi måste ta vägen via Sala och ta oss ner till stugan. Men det är rätt bra också så får vi se hu mycket snö som har kommit. Jag glömde mina bankdosor där när jag var där förra veckan så det är därför jag måste ta mig ner till stugan.

I morrn hinner jag inte skotta, det får bli nästa gång, men nu slår det mig en tanke - visst vore det bra med en webkamera där i stugan för att hålla koll på snöläget så man ser när man behöver skotta. Och kanske en som visar när småfåglarnas mat har tagit slut. Nu fick jag något nytt att tänka på.
             

1 kommentar:

  1. Här behöver vi ingen kamera för att se när fåglarnas mat är slut, det tar 3-4 timmar sedan är det dags igen :)

    SvaraRadera