lördag 21 april 2012

Oops, I did it again

Minst tredje gången nu och lite onödigt att erkänna, men det var inte mitt fel den här gången, det var programmerarnas.

Mitt medmerakort blev kvar på Coop Forum igen när jag självscannat - jag blir galen. Men glad för att kortet fanns kvar därute när jag ringde och frågade, och nu har jag varit ute och hämtat hem det.

Från början fungerade det så hos oss att när man betalt och kvittot skrivits ut så öppnades grindarna och då var det lätt att glömma kvar kortet i kortläsaren,som jag gjorde några gånger när jag hade bråttom. Men så programmerade dom om så att grindarna öppnades först när man tagit ut kortet, enkel ändring och man kan inte glömma kortet,

Men nu har dom kostat på ny utrustning, tryckkänsliga skärmar med snyggare grafik och så, men programmerarna glömde bort den där sista ändringen, nu öppnas grindarna igen så snart man godkänt beloppet, och det är bara att kliva ut ur butiken fast kortet sitter kvar i kortläsare. Klart att vi kunder ska klara det här också, men det var ändå svagt av Coops programmerare att göra den här missen. Hoppas dom läser det här inlägget och ändrar. Asap!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar