onsdag 13 april 2011

Heja VSK!

Jag har varit borta på resa några dar och tänkte sköta mitt bloggande ändå med mobilen, men det blev inte av.

Det trådlösa nätverket på hotellet i Leicester räckte inte upp till femte våningen och nere i lobbyn var det alltid nån som ville prata så det blev inte så mycket skrivet. Men nu vet jag att det går rätt bra i alla fall om jag skulle vilja skriva på mobilen även om  det  tangentbordet är så litet - det är helt OK.

Men väl hemma sen några dar är jag lite seg, halsen. Det var säkert flyget, man brukar ju kunna bli förkyld när man flyger. Så nu är jag riktigt orolig för min maratonträning. På fredag ska jag känna efter om jag är OK och kan ta upp löpandet igen.

Fotboll i lördags, Leicester - Burnley 4-0. Fotboll i måndags VSK - Åtvidaberg 0-2. Motsvarande serie som i England, men vilken skillnad! Men att VSK fick stryk var jag mest glad för. Klart att jag ville att mitt matchsällskap Casper från Sollentuna skulle få se sitt favoritlag vinna.

Foto: Rune Jensen
Två matcher på tre dagar, det har nog inte hänt sen ungdomsåren, men jag ska allt börja se lite fler matcher nere på Swedbank Park. Att VSK fick stryk första matchen må så vara, Casper blev glad,  men nu är det bara vinster som räknas. Heja VSK, heja Sport, heja Grönvitt!


Andra sidan är ni klara ---- jaja mensan fattas bara!       

        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar