onsdag 12 januari 2011

Leicester in April

Banne mig, resan blir av! Vi ska se Leicester City FC mot Burnley den 9 april på Walker Stadium i Leicester.

Vi måste stödja Svennis och Tord Grip så det är klart vi hejar på The Foxes, ett mittenlag i andraligan, och laget är nog på väg uppåt i tabellen.


Det är plats för 32000 på läktaren, så det kan bli lite drag hoppas jag. Burnley ligger före The Foxes, men jag tror på våra grabbar - vi ska ta ´rom! Hotellet är hopbyggt med själva stadion så det kan bli riktigt bekvämt. Efter matchen har vi några dagar extra där, men när jag kollar på några dåliga hemsidor ser jag inte att det finns just nånting speciellt där dom här dagarna efter matchen, men om inte annat får vi väl sitta på spinningcyklarna på hotellets gym - det är seniorgängets spinninggrupp som ska ut och åka.

Heja Leicester City Football Club (eller lajcaster som jag sa som grabb)! Jag håller tummarna för en bra vårsäsong för er och för era svenska tränare. Hoppas Lasse och Stig lyckas ordna ett lunchmöte med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar