onsdag 10 november 2010

Jag sov på soffan i natt

Nejdå, jag hade inte gjort något dumt så att jag blivit utkörd eller så. Det var helt frivilligt.

Och faktiskt tycker jag det är rätt skönt att sova nån natt på soffan ibland. Den är för mjuk för att göra det för ofta, men jag har inget emot det nån gång ibland.

När jag (någon ytterst enstaka gång..) snarkar för mycket händer det väl att jag blir utkörd ur sovrummet mitt i natten eller så tar Margareta själv med sig sina sängkläder till soffan för att somna om, det varierar.

Men nu var vi båda lite kraxiga, hostiga och snuviga så då var det lika bra att lägga sig på soffan direkt. Så var och en fick väsnas bäst man vill. Extrasängen i bäddsoffan är egentligen skönare, men det är enklare att ta vanliga soffan. 

Och som vi låter båda två så får nog en av oss ta soffan i natt också. Jag paxar för den!         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar