måndag 28 juni 2010

På Tele2-fronten inget nytt

Hemma i stan kollade jag förstås hur det gått med min Internetändring hos Tele2. Nada.

Jag skrev på en ändring 7/5 som skulle ta en vecka att fixa. Inget hände så jag ringde och frågade efter tre veckor och en gång till efter fem då killen i kundtjänst gjorde en felanmälan. Men idag efter nästan åtta veckor har fortfarande inget hänt.

No big deal - jag hetsar inte upp mig. Jag tar tag i det här efter sommaren, just nu använder jag inte mitt hemmaabonnemang så mycket, men nu ligger Tele2 på rejält minus. Dom har hyfsade priser och det mesta är OK, men fixar dom inte det här när hösten kommer höjer jag tonläget.

Annars är jag rätt timid mot mina tele-leverantörer, Telia och Tele2, några andra har jag ingen erfarenhet av. Jag har aldrig haft några stora problem med nån av dom och båda har väl sina för och nackdelar, men jag betalar lite väl mycket för TV/telefon/internet och så mobilerna förstås, så en upprensning skulle nog behövas.        
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar