söndag 27 juni 2010

Har de' vatt nåt?

Fullt hus på Stentorpet hela helgen och barnvecka dessförinnan - jag har knappt sett nyheterna en enda gång. Så man undrar om det har hänt nåt i världen.

Oljeläckan i Gulfen vore bra om dom fått stopp på, men jag tror det rinner fortfarande. Jag såg en rubrik att Kevin Costner ska hjälpa till, så det  kanske ordnar sig. Inrikespolitiken har nog varit rätt lugn, men trafikolyckor och sånt har det väl tyvärr varit alltför gott om. Men har Obama sagt nåt? Yo no sé nada.

Det enda jag hängt med i är nog fotbollen och där blir det ju en ny toppmatch idag mellan England och Tyskland, den MÅSTE jag bara se. Tips Tyskland.

Och det var rätt bra att Ghana är kvar till kvarten så Afrika har ett lag kvar att heja på. Själv hoppas jag nog på Portugal tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar