lördag 29 maj 2010

Eurovision Song Contest 2010

Jag som alltid brukar se det, det kanske var första gången nu som jag inte gjorde det.

Jo, vi kom in när det var 3-4 låtar kvar och så såg vi kortrepriserna, så jag tycker nog att jag har tillräckligt på fötterna för att säga vilken låt som var bäst. Om en timme vet alla andra också att rätt låt vann.

Alltför många skriker så förskräckligt, dom har ingen chans. Och så var det en hel massa låtar som bara är tråkiga. Och så dom där som är fåniga.

Förra året var det Frankrike som var överlägset bäst, men det var en osnuten norrman som tog hem'et den gången.

Men i år får jag rätt, det var bara en låt som var tillräckligt bra i år för att vinna: Grattis Tyskland!

Satellite - Lene - Tyskland vinner ESC 2010. Solklart. Kom ihåg var ni läste det först.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar