måndag 22 mars 2010

Träningsläget


Det är verkligen ett evighetsprojekt det här med träning. Undrar om nån tycker att man är kroppsfixerad?

Nej, det kan jag väl inte tro, och i sanningens namn syns det inte på mig hur mycket jag tränar. Det syns över huvud taget inte alls att jag tränar, och det är ju synd. Magen är lite för stor.

Men träningsläget är rätt OK, trots att jag ligger ovanligt långt efter planen i år. Det kommer jag inte att kunna ta ifatt innan examen den 5 juni, så redan nu vet jag att jag kommer att hamna över fem timmar på Stockholmsmaran för första gången, men det är OK. Jag kommer i alla fall att klara av den, det är jag helt säker på.

Styrketräning idag, det borde jag nöta på oftare. Skönt för rygg och axlar. Spinning på onsdag, det missar jag sällan. Då skulle det kunna bli jogging däremellan. Ja så får det bli. Jogging på tisdag. Och så dagens Haiku:

Spinning och jogging
sen lyfter jag lite skrot
snart klar för beachen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar