fredag 12 februari 2010

Trådlösa högtalare

Så köpte jag mina trådlösa högtalare till slut som jag varit på jakt efter så länge.

Jag hade två alternativ. Dels Hifi-klubbens förslag för 22.000 dels Clas Ohlsons förslag för 599. Jag har tänkt så länge, men med hänsyn till dagens ekonomiska läge så valde jag det senare alternativet.

Och det fungerar riktigt bra, så inte ångrar jag mig men jag är heller inte riktigt nöjd. Jag måste erkänna att det var ett helt annat tryck i HiFi-klubbens Sonos-alternativ med fräck fjärrkontroll för 3.998 och inte kan jag zonindela lägenhetens 80 kvadratmeter heller med min budgetvariant.

Men nu börjar jag fundera om jag ska zonindela i Stentorpet i stället. Då kan jag sitta centralt och sköta musiken i småstugorna och på verandan och i huvudbyggnaden också förstås. Man kan faktiskt klara 32 olika rum, eller zoner! Eller blir det Clas Ohlson där också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar