torsdag 4 februari 2010

Stora Bloggpriset

Det är många galor så här års, och det här är väl den finaste. Och nog borde man väl varit inbjuden på firmafesten?

Sju klasser, sju vinnare + ett hederspris.

Carl Bildt som fick hederspriset kan man ha synpunkter om, men hans blogg är hedervärd, här har han ju varit en föregångare. Jag läser den av och till. Han skriver rätt korta inlägg som man orkar läsa.

Kultur & nöje Den läser jag ibland, bra att få tips om vad man kan göra.

Politik & samhälle Farmor Gun har jag läst någon gång, men hon skriver så långa inlägg, jag orkar inte läsa sånt.

Design & Inredning: Emmas blogg har jag inte läst tidigare. Snygg, men jag är inte så intresserad.

Prylar & teknik: Moderskeppet läser jag regelbundet, men ännu oftare tvåan:s(?) blogg, Tommy K Johansson.

Vardagsliv & fritid: Heja Abbe är en fin blogg som jag bra läst någon enstaka gång men jag gillar den lite strama, reklamfria layouten. Jag ska lägga till den i min blogglista.

Sport: Bara ben borde jag läsa oftare. Kul och värdig vinnare.

Mode: Nja, Kenza får nog vara."Svart, tight och en massa silverringar" är inte min stil. Mera Dressman, men hon kanske vidgar vyerna?

De var allt: sju vinnare, resten förlorare? Nix pix, bara vinnare säger man ju. Och även om vinnarna var värdiga vinnare så finns det så många andra som skriver nästan lika bra. Tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar