söndag 1 november 2009

Söndag, vilodagen?

Det vet jag inget om, det är väl tvärtom då man ska göra allt man inte hann under veckan.

Så var det idag, jag har redan varit upp en sväng till fritidshuset och bytt gatewayen till datorn/TV:n/telefonen och fixat några småsaker jag skulle gjort där förra veckan. Och nu ska veckans jobb planeras.

Kursförberedelser och så får jag planera veckans stora jobb när alla diabilder ska digitaliseras. Risken är ju att så många års plåtande annars bara går i graven en gång, så nu ska dom in på datorn, men det tar väl hela veckan inkl. nattskift antar jag.

Och däcken ska på, bilen ska besiktigas, och så är det en massa annat jag ska hinna. Träna förstås. Och Juan ska får lite personlig datautbildning. Och kanske jag behöver hjälpa till som barnvakt också? Det har prioritet ETT. Jag ligger efter med Vlt-projektet också, det måste jag fixa.

Till våren hade jag tänkt köra lite danskurser, inte så stressigt och bra avkoppling, men jag blev visst inte godkänd av styrelsen, så jag "slipper". Lite synd, men det kanske var lika bra det, jag tror jag ska ta det lite lugnare till våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar