måndag 12 oktober 2009

Traryd fönsterdörr


Vår fina fönsterdörr från Traryd fick jag reklamera.

Jag klarar hyfsat att både öppna och stänga den med en hand, och Margareta klarar det också, men då behövs det lite pust och stön och ett : Jäkla dörr!

Jag trodde att det kanske skulle vara så här, kanske för att ha dom barnsäkra för barnbarnen klarar ju inte av den, men så råkade jag få prova ett par andra nya Traryddörrar i helgen så nu är våran reklamerad. Man skulle visst inte behöva köra med en tvåhandsfattning á la Björn Borg för att hantera den!

Jo, jag har klagat tidigare hos dom och fick rådet att smörja mer. Men oljan är dyr och jag har haft i ett par liter nu så det är nog inte rätt medicin.

Men jag är lugn, det här ordnar sig. Jag har tidigare köpt 6 fönster från Traryd, och dom har varit jättebra. Byter vi 3 fönster till så har vi treglas i hela huset, så ska vi nog göra nån gång. Och fönsterdörren är också fin bara den inte vore så tung att stänga. Men jag är säker på att Traryd fixar det här.

Tills dess använder vi den som muskelstärkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar