måndag 19 oktober 2009

Blog Awards 2009 - Vem vann Panschisklassen?

Nu börjar jag förstå! Jag har missat hela grejen med bloggar!

Det var bloggala härom kvällen och det ska mest handla om mode, makeup och sex och vara lite mer ego. Och
man ska vara tjej förstås och ung och snygg. Och köra mycket med engelska uttryck.

En luggsliten, förgrämd panschis som mest bara ältar pensionärsskatten borde inte få skräpa ner på nätet. Jo jag har misstänkt det förr och visat upp mina kalsingar men det gav inget pris ändå. Och dom där populära ämnena känns lite obekväma för mig att analysera, och det där med att vara tjej tänker jag inte göra något åt. Barnbarna har ju redan sin mormor och skulle bli lite förvirrade av en till.

Men jag läser gärna och ofta bloggar av andra äldre ladies och gentlemen och ser fram att få tävla mot dom nästa år i pensionärsklassen, för snart kommer det nog en sån. Nu ska jag ut till mina duvor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar