lördag 5 september 2009

Impulsköp

Jag försöker nog oftast planera min köp rätt bra och undvika impulsköp.

Men man kan väl göra undantag... Jag skulle köpa en liter filmjölk och en ost idag men kom hem med en motorsåg. Jag får se om det var dumt eller om det var ett fynd.

Jo, jag skulle behöva en ny motorsåg, men då en bensindriven, min gamla har tagit slut. Men så såg jag en elektrisk för halva priset - 50% rabatt! Det måste väl vara ett fynd?

Batteridriven! Det ska bli spännande att se vad den orkar. Och hur mycket eller hur lite man kan köra innan batteriet tar slut. Jag behöver fortfarande en bensindriven, men den här får vara ett bra komplement, man måste hitta en bra motivering för sina impulsköp.

Och så ser jag att Pixmania tar 1470 för den och jag betalade bara 645 på Coop!

Det måste ju bara vara ett fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar