fredag 18 september 2009

Anna Anka till Skavlan

Det är sällan att ett TV3-program gör mig så intresserad, men den där Anna Anka i Hollywoodfruarna verkar ju vara lite extra, henne måste jag se. Åtminstone när hon kommer till Skavlan.

Nu har jag inte sett en sekund av henne än på TV utan bara läst rubriker, men hon verkar ju vara så långt från verkligheten så det ska bli kul att höra henne prata om svenska samhället. Hon har visst sagt att svensk jämställdhet är patetisk. Och kvinnan som mannens trofé. Sant eller är det bara för att få rubriker? Eller tidningsankor?

Jag har inte orkat läsa hela artikeln än i Newsmill men hon är modig som kör med såna här åsikter. Det funkar väl i USA, men hur går det i Sverige. Hennes idéer tycker hon skulle passa KD eller M, undrar om deras partistrateger uppskattar inviten. KD har visst tackat nej, men M kanske är mer intresserade? Nä - det kan väl inte vara möjligt?

Men lite roligt var det med nån som drar till med såna här gammalmodiga och utmanande åsikter. Att hon vågade - henne måste jag se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar