onsdag 19 augusti 2009

Robinson - vem tittar på sånt?

Jag ser i Aftonbladet idag att Robinson fortfarande finns kvar. Kan det vara möjligt?

Jorå, det finns så många kanaler nu så om det finns några som fortfarande är intresserade så är det väl bra att någon kanal förbarmar sig, bara man slipper det på SVT. Men hur det kan vara sånt intresse för programmet att tom inspelningarna ger rubriker det övergår mitt lilla förstånd.

Jag såg det ibland första eller andra året då Harald Treutiger var programledare. Och jag kanske är orättvis, programmet kanske har bättre kvalitet nu t.ex. med den nya "Erotiska plankan" men det är ändå inget för mig trots Paulo Roberto, honom gillar jag. Men tidningsrubriker blir det i höst.

Och är det TV4 som sänder är det ju ändå bara reklam - friidrotts-VM i fyran går ju inte att se - reklam nästan en kvart varje timme!

Inget för en sån tråkmåns som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar