fredag 17 juli 2009

Dåliga filmer

Jag har inte sett mycket på TV i sommar, men nu har jag börjat titta ifatt dom filmer jag spelade in då Canal+ hade frivisning i våras.

Jag spelade in dom 14-15 som verkade bäst, men det är bara att inse - mina filmer sänds inte på TV längre.

Några av barnfilmerna var kul när jag tittade tillsammans med barnbarnen, men resten var mest skräp. Några av dom senaste jag sett: Hårda bud var trist, Kärlek på Manhattan riktigt långtråkig, och Big Nothing otroligt töntig där folk dog till höger och vänster men sånt tycker väl nåra är kul.

Och ikväll försökte jag kolla en Western - 3:10 till Yuma, men den var så trist att jag stängde av efter en halvtimme och tryckte på Erase på DVD-disken.

Nu har jag 5 inspelade filmer kvar att se (att genomlida?), men höjdarfilmen blir tveklöst Titta vi flyger från 1980, en crazyfilm, men nu har jag väl samtidigt avslöjat min dåliga filmsmak men så är det. Såna här filmer görs inte nu för tiden. Den får ligga kvar på DVD-disken så kan jag kolla den igen.

1 kommentar:

  1. Hahaha, Air Plane är så underbart rolig. Lite sjuk humor, men man kan inte göra annat än att skratta sig igenom den.

    /Maja

    SvaraRadera