söndag 31 maj 2009

Det var det det


Det var Marve Fleksnes bevingade ord när hans jobb som lagerförman var över. Kultur i TV på 70-talet.

Och så sa Frank från Oslo till mig i somras när vi var framme i Nice på cykelresan. Alla vi som var med när det begav sig kan det där uttrycket så jag nickade och höll med. Det var det det.

Så det får väl passa för mig också nu när yrkeskarriären idag definitivt är avklarad. Maran igår är också avklarad och den korta karriären som bloggare från utsiktstornet på Stentorpet lägger jag av med, den är också avklarad. Triss i ess.

Men tackar alla dom som har läst några av mina förvirrade bloggartankar. Det var kul att skriva 0ch jag kanske hittar nåt annat forum att avreagera mig i senare.

12 maror och en ultramara hann jag med innan 65-årsdagen. Och 2 Vasalopp med mycket mera. Det är jag inte stolt över, mera skamlöst mallig.

Men nu börjar sommaren på allvar. Vi startar med en liten mikrominisemester.

Tack för mej - leverpastej.

Det var det det.


1 kommentar:

  1. Tråkigt att bloggen ligger nere men vi ser fram emot den enligt ryktet planerade hemsidan. // Anders

    SvaraRadera