tisdag 17 mars 2009

Vilken överraskning!

Nu har jag vunnit en högvinst igen: 2 miljoner Euro. Nästan 20 miljoner kronor. Utan att ha köpt nån lott! Les Francais des Jeux heter lotteriet. Jag ska bara ge dom lite kontonummer och sånt.
Jag som gnällt lite över den höga pensionärsskatten och jag har varit lite besviken över att pensionen ska sänkas med uppåt 5 %, nu får jag skämmas. Pengarna bara ramlar över mig.

Och så sent som i höstas vann jag 500 000 GBP 2 gånger på ett par veckor så jag borde väl inte gnälla. Jag skulle tom kunna tänka mig att skänka bort lite pengar, jag har inte så kostsamma vanor.

Jag får hjälp från Ryssland också. Telia verkar ha en supportgrupp där som fixar med Internet. Dom är lite dåliga på svenska, men bara jag ger dom lite lösenord här och var så sköter dom resten.

Fint att det finns så hjälpsamma och generösa människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar