torsdag 5 mars 2009

Stora bokbytardagen


Nu blev jag avundsjuk. Vilken bra idé.

Den blir väl störst på Sergels Torg förstås, men listan är lång över städer som hakat på och arrangerar lokala bokbytardagar. Men både Västerås och Sala saknas, vi var väl för tröga kan tänkas.

Jag har närmast till Uppsala, men det får väl vara i år, 5 mars nästa år så är vi med i mina städer också hoppas jag. För jag har en hel del böcker jag skulle kunna tänka mig byta bort, och det finns många jag skulle vilja byta till mig också.

Jag skulle gärna vilja ha den bok som arrangören stod och viftade med i TV i morse, Härskartekniker. Den letade jag efter på bokrean härom veckan. Inte för att jag vill lära mig sånt, snarare lära mig undvika det själv och se hur man hanterar folk som kör med härskarteknik. Jag brukar ignorera dom, men det kanske finns bättre sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar