tisdag 24 mars 2009

Nu väntar jag på leverans från eBay

Isen är bruten, får jag bara hem det jag beställt och betalt för så blir det nog mer köp på eBay

När jag läst om vad andra tycker om att handla där, verkar alla vara nöjda. Och med ett PayPal-konto är det väl så säkert det kan bli. Jag beställde en datapryl igår från USA, och affären är klar så nu är det bara till att vänta. Det tar väl 5-10 dagar kan jag tro.

Det som var omöjligt för PC-affären att få fram fixar man själv hemma vi datorn. Det var lite dåligt av PC-affären, men dom har väl inte lust att engagera sig med småjobb.

Men det bud jag la till säljarn på eBay var för lågt så jag accepterade motbudet. 15% rabatt fick jag i alla fall och det är väl OK. Men man lär sig väl - en annan gång ska jag vara ihärdigare.

Och så får jag se om det blir tullkostnader. Första köpet blir för att lära sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar