måndag 30 mars 2009

LCDpayless skötte sig bra

Första eBay-köpet gick bra. Adaptern har landat. LCDpayless kunde man lita på!

Ja, det är väl egentligen inte så imponerande och jag avslöjar väl bara att jag inte är så driven att handla utomlands, men strunt samma, själv blev jag imponerad att det gick så bra.

Köpte en eladapter för 6 dar sen som jag inte lyckats få tag på efter att letat länge i teknikaffärer och PC-butiker och på svenska Internetsidor, men sen hittade jag den lätt på eBay.

Adaptern skickades samma dag från firman i Californien och idag ringde brevbäraren på dörren och sa: Varsågod. Så nu är min externa disk igång igen och mina obackuppade filer kan räddas.

Och ett exta plus för LCDpayless: dom såg till att lägga i en strömkabel som passar i våra svenska eluttag, det hade jag trott att jag skulle behöva fixa själv! Kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar