måndag 2 mars 2009

Förlåt Dustin


Jag fick en uppsträckning av Dustins kundservice idag, jag som trodde dom skulle bli glada.

Och jag vet, jag gjorde fel. Förlåt. Dom gör ett undantag för den här gången....

Min externa disk strejkade, och jag felanmälde den och skulle skicka in den, men då jag har obackuppade bilder på den så lånade jag först en adapter och provade själv, och då såg jag direkt att det bara var adaptern som gått sönder. Fint! Jag skickade förstås in bara adaptern för byte, inte själva disken med sitt ömtåliga innehåll, men det gillade dom inte.

Jag förstår att det är jobbigt för en kundservice om kunderna har för mycket idéer själva, det finns så många självutnämnda experter, så gör jag en felanmälan försöker jag sällan komma med egna förslag, förutom nu och då fick jag skämmas.

Och nu ska jag se till att alltid backupa mina bilder och även göra som kundtjänst säger. Alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar