fredag 20 februari 2009

Twitter är rätt kul


Och jag kommer nog att twittra en hel del och vara modern.

Twitter betyder kvittra fick jag lov att slå upp i boken, och om jag kvittrar regelbundet behöver inte Margareta fundera vad jag håller på med på dagarna. Har jag nåt skumt för mig kan jag ju bara låta bli ibland. Eller kvittra falskt.

Jag följer Obamas kvittrande och han var artig nog att lägga till mig i sin lista, det kände jag mig hedrad av, tänk att han är intresserad av lilla mig. Men Putins twitter verkade inte äkta, den följer jag inte.

Och det är lite för mycket skräpkonton som lustigkurrarna lägger upp så man får väl se hur långlivat det här blir.

Och t.ex. är jag tveksam till Homer J Simpsons twitter, det finns så många Homer att välja mellan. Men det vet ju alla att det bara finns en Homer J Simpson, och hans twitter skulle jag gärna följa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar